::: امام حاضـــر :::

وبگاه فرهنگی و مذهبی امام حاضــــــــر (عج)

::: امام حاضـــر :::

وبگاه فرهنگی و مذهبی امام حاضــــــــر (عج)

ما را امامیســــت زنـده و نزد بینـادلان همواره حاضر چون خالصــانه فراخوانده شـود آید و راه نمـاید،غــــــم و رنــــج زدایــد،مشـــــــــــکل گشـــــــــــایـد

شهادت امام صادق (ع)

معظم له در درس خارج فقه(1391/06/19شمسی) پس ازنقل کلماتی از ائمه اهل سنت در شأن و منزلت امام صادق (علیه السلام) فرمودند: تمام آنچه انبیاء آوردند از آدم تا به خاتم، به ولایت امیر المؤمنین(علیه السلام) کامل شد، اما آن نبوت و آن امامت هر دو به ثمر نرسید مگر وقتی که او بر کرسی علم نشست.

سپس ایشان با اشاره به روایتی از آن امام همام فرمودند: در این روایت، هم ریشه ی افکار وهابیت، افکار پوچی که دنیا را به آشوب کشاندند، و هم ریشه ی تمام آنچه ذهبی ، فخر رازی ، بخاری ، مسلم ، ابن حجر  بافته اند، پنبه می شود.

آیت الله العظمی وحید خراسانی (مد ظله) در ادامه با بیان شمه ای از قدرت و علم امام صادق(علیه السلام)، درباره وظیفه همگان و از جمله روحانیون و اهل علم فرمودند: افسوس! که ما هم قاصریم و هم مقصر . او را نشناختیم  و نشناساندیم. افرادی که اهل علم اند و در این مباحث دقیق کار می کنند، باید در این ایام دامن [همّت] به کمر بزنند و مقامات او را به همه ی مردم بفهمانند تا روز شهادتش این مملکت یکپارچه عزا و شیون شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی